Tento měsíc jsme v Brandnooz Boxu našli koření k masu na gril, ale také různé energy drinky nebo skvělou směs na panna cottu. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny výrobky vyzkoušeli a zhodnotili!
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
-
-
Brandnooz Box červen 2015
Červnová krabice s jídelním překvapením byla laděná do mixu nápojů a pomocníků na gril nebo piknik. I tak ale obsahovala pár nečekaných dobrot, ať už jde o šikovnou směs na výrobu dezertu panna cotta nebo o nakouřenou omáčku k masu.
Vše bylo jako vždy zabaleno v zelené krabici vyplněné syntetickou slámou. Jedinou změnou je materiál přiloženého letáku – tužší papír nahradil obyčejný, zřejmě kvůli nižší ceně.
Hellmann’s American Smokey BBQ (200 ml, cena v obchodě 79,90,-)
Grilovací omáčky od Hellmann’s si v červenci prošly retro změnou obalu. Celkově jde o čtyři varianty – sladká medová Australian Sweet Roast BBQ se hodí ke steakům, Japanese Sticky Grill s nádechem zázvoru pasuje i k zelenině, a kdo má rád pálivé, ocení Brazilian Spicy Churrasco s chilli.
Do všech boxů byla přibalena čtvrtá příchuť American Smokey BBQ, která se perfektně hodí ke grilovanému masu, žebírkům nebo kuřecím křídlům – je celkem univerzální. Chutná příjemně nasládle a postupně přechází do vyuzeného závěru. Minusem je akorát vyšší cena, ale za tu chuť a krásný skleněný obal to stojí.
Strongbow Cider Red Berries (150 ml, cena v obchodě 18,90,- za 330 ml)
Cider od značky Strongbow jsme už ochutnávali minulý měsíc, tentokrát byla do boxu přibalena menší plechovka (i když v letáku se píše o větší lahvové velikosti) s podtitulem Red Berries. Jde o mix granátového jablka, jahod, malin a červeného rybízu.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Chutná příjemně, i když na trhu jsou i mezi známějšími značkami lepší kousky. Strongbow patří spíš mezi ty levnější, vyrobené jen z jablečného koncentrátu.
Semtex Original, Forte (2×250 ml, cena v obchodě 2×29,90,-)
Semtex je jednou z nejznámějších značek na českém trhu s energetickými nápoji. Novinkou v tomto měsíci je ale změna obalů, a to rozhodně k lepšímu – černá barva se štítkem uprostřed vypadá stylově.
Do boxů byly zařazeny dvě plechovky. Jedna s klasickým Semtexem Original, který je neperlivý, nijak přehnaně sladký a ideální třeba ke smíchání s vodkou. Na samotné pití ale moc není, bez bublinek to holt není ono a chutná, jako by byl zvětralý. Varianta Forte nahrazuje starší verzi Crazy a je oproti originálu sycená.
Korunní Energetická (750 ml, cena v obchodě 15,90,-)
A ještě jeden energeťák. Tato příchuť perlivé vody Korunní s červeným rybízem není žádná velká novinka, ale přiznám se, že ani já jsem si jí v obchodech zatím nevšimla. Její zařazení do boxu byl dobrý tah – na první pohled mě zaujala, na ochutnání to už taková pecka nebyla, ale o to víc jsem ráda, že jsem si ji vyloženě sama nekoupila.
Chutná podobně jako jiné ochucené sycené vody, energy efektu jsem si moc nevšimla – kofeinu obsahuje stejně jako zmíněný Semtex, taurinu ovšem už několikanásobně méně.
Meggle Panna Cotta (500 ml, cena v obchodě 49,90,-)
Oproti všem možným energetickým nápojům a směsím na grilování je krabice od Meggle skvělým zpestřením. Obsahuje totiž směs na výrobu panna cotty, výborného italského dezertu. Byla jsem zvědavá na tuto rychlou náhražku a kupodivu chutnala velice dobře.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Jednoduše ji stačí ohřát na cca 50 stupňů (ale nevařit!), nalít do formiček a zchladit v lednici. A je to, stačí přidat třeba sladké jahody nebo karamel.
Top Topic Malina, Pomeranč (2×500 ml, cena v obchodě 2×17,90,-)
Kromě klasické vínové příchuti Top Topic prodává i pomerančové a malinové limonády. Nejde o žádný veleobjev, chutnají stejně jako od jiných značek. Výhodou akorát je, že neobsahují umělá barviva a sladidla.
Vest Kinder Tyčinky (2×50 g, cena v obchodě 2×9,90,-)
Smysl tyčinek od Vestu pro normální zákazníky úplně nechápu. Jde totiž o klasické tyčinky – ale na rozdíl od těch obyčejných na sobě nemají sůl, takže je podle letáku mohou jíst děti. Těm bych přitom tyčinky rozhodně nedávala, dokud jsou ještě tak malé, že by jim sůl vadila… Trochu začarovaný kruh.
Pro dospělého každopádně nejde o žádnou lahůdku, tyčinky jsou téměř bez chuti a působí jen jako vata pro bezmyšlenkovité chroupání u televize.
Kotányi Ruby (22 g, cena v obchodě 24,90,-)
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Ruby jsou hrubozrnné kořenící směsi, které se nasucho vmasírují do masa, ryb nebo zeleniny. Ty se pak dají na gril, ale klidně i na pánvičku. Do boxů byla přibalena náhodná varianta z nové řady od Kotányi, a to koření uzené, orientální nebo kávové. Já měla štěstí na nejoriginálnější, tedy poslední zmíněné. Nutno říct, že na zeleninu se moc nehodí, ale hovězí maso s kávovou příchutí bylo skvělé!
Kotányi Delikátní maso (22 g, cena v obchodě 24,90,-)
A poslední výrobek bylo další koření od stejné značky, tentokrát nezvyklá směs maracuji, česneku a libečku. Panenka s ní chutnala výborně, kupodivu nijak chemicky – koření neobsahuje žádné zvýrazňovače chuti ani umělá aromata.
Kromě zmíněného byl v boxu jediný leták, a to od firmy Smarty, která do minulé krabice omylem zařadila nápoj s končící spotřební lhůtou – a v červenci dodala náhradní plechovku Smartyho. Za to si zaslouží jeden recenzentský palec nahoru.
A co vy, jak vám tento měsíc chutnal Brandnooz Box? Který výrobek vás nejvíce překvapil? A chutnají vám energetické nápoje, nebo byste jejich množství v boxech raději omezili? Podělte se o své názory v diskusi pod článkem.