Léto je v plném proudu a spolu s ním i grilovačky, zahradní party nebo lenošení u bazénu. Je libo energy drink s příchutí Spritz nebo víno s černým rybízem? Přečtěte si recenzi červnového Brandnooz Boxu, ve kterém obě tyhle dobroty najdete.
Nejeden předplatitel Brandnooz Boxu byl v květnu zklamaný. Tento měsíc se ale už zase vydařil. Krabice s překvapením byla plná novinek a dobře vyvážená. Najdete v ní nějaký ten alkohol, bonbony pro děti i kvalitní tatarku.
Vše bylo jako vždy zabaleno do zelené krabice vystlané syntetickou slámou. Skleněné lahve pak byly v bublinkové folii, aby se nerozbily.
Vitana Šťáva k masu (56 g, cena v obchodě 24,90,-)
Gelové bujóny do polévek od Vitany znám a používám už poměrně dlouho. Tohle je novinka – pomocník na zahuštění šťávy nebo omáčky k masu. V této řadě existují ještě dvě varianty: šťáva na čínu a na smetanovou omáčku.
Výrobek je to skvělý, když vaříte a vaříte… a najednou zjistíte, že nemáte výpek anebo se šťáva nepodařila dobře okořenit. Stačí přidat k opečenému masu, zalít troškou vody a hotovo. Složení taky není špatné.
Avanti Kir Royal (0,7 l, cena v obchodě 79,90,-)
Máte rádi víno? A co víno s trochou černého rybízu? Řada Avanti od Bohemia Sektu si získala popularitu hlavně díky cenové dostupnosti. I tenhle výrobek patří mezi ty levnější (lze ho sehnat pod 60 korun) a chuťově se výborně hodí k horkému létu.
Základ je pořádně lahev vychladit – a potom celou vypít najednou. Víno je totiž perlivé a obsahuje jen 8 procent alkoholu, takže opilost stejně moc nepocítíte. Kdo by chtěl ještě lehčí variantu, je dobré do skleničky přidat pár kostek ledu. Po částečném rozpuštění navíc rozředí poměrně sladkou chuť.
Mirinda Ananas vs. Meloun (2x 250 ml, cena v přepočtu 2x 5,-)
Mirinda toto léto představila limitovanou edici dvou příchutí – melounu a ananasu. Lidé pak mají na webu firmy hlasovat, která jim chutnala více. Vítěz zůstane v obchodech.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Obě příchutě byly v každém Brandnooz Boxu, což je skvělý nápad. Navíc jen v malých lahvích o objemu čtvrt litru. Bohužel ale nejsem cílovka přeslazených limonád. Obě chutnají dost chemicky, spíš jako žvýkačky než opravdové ovoce. Meloun je o akorát něco méně výrazný než ananas.
Cheetos Peanut (43 g, cena v obchodě 15,90,-)
Klasické křupky, akorát od značky Cheetos. V prodeji jsou v českých obchodech od června, a to hned ve třech variantách: arašídová, sýrová a kečupová.
Ve všech boxech byla první zmíněná. Křupky jsou dobré, nijak přesolené a balení stačí tak akorát k večernímu filmu. Navíc pěkně křupou, i když necháte pytlík déle otevřený.
Big Shock! Spritz (500 ml, cena v obchodě 36,90,-)
V boxu se už poněkolikáté objevil i energy drink. Zas tak moc to ale nevadí. Jde o novinku od Big Shock! s příchutí Spritz. Nápoj je zvláštně nahořklý, takže nemusí každému sednout. Po vychlazení ale přijde ve velkém parnu vhod právě on spíš než ostatní přeslazené energeťáky.
Hellmann’s Tatarská omáčka Delikátní (420 ml, cena v obchodě 59,90,-)
Značka Hellmann’s představuje speciální variantu své tatarské omáčky s přízviskem „Delikátní“. Měla by být z lepších surovin a bohatší na zeleninu.
Nutno říct, že chuťově necítím žádný rozdíl oproti klasické tatarce od této firmy (což není minus, tatarku vyrábí dobrou). Liší se však zvnějšku – tento výrobek má hezčí barvu a hutnější konzistenci. Palec nahoru si ale určitě zaslouží fakt, že omáčka je vyrobená z vajec od slepic ve volném výběhu.
Vitana Farmářská polévka Rajská (108 g, cena v obchodě 29,90,-)
Rajská polévka patří mezi nejoblíbenější dětská jídla – ostatně i já ji jako malá zbožňovala. Vždycky je lepší polévku vyrobit doma, ale když není čas, Vitana nabízí instantní variantu z řady Farmářských polévek.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Stejně jako ostatní výrobky z této řady má i rajská dobré složení, kde například není použité žádné éčko na obarvení – místo toho v polévce najdete barvivo z červené řepy. Chutí je polévka fajn, já ji akorát doplnila čerstvou petrželí.
JOJO Mixle Pixle MINI (42 g, cena v obchodě 9,90,-)
Klasické želé bonbony, tentokrát však zmenšené. Což je celkem roztomilé a dětem se bude určitě líbit. Já chválím i zmenšený obal, díky němuž toho děti najednou tolik nesní.
Nestlé KitKat (41,5 g, cena v obchodě 12,90)
Klasický KitKat, chtělo by se říct. Toto léto ale firma Nestlé údajně vylepšila složení a přidala ještě mléko a kakao. Já sama nevím – tyčinka mi chuťově přijde stejná.
K tomu byl v Brandnooz Boxu i časopis Epocha.