První podzimní krabice s překvapením Brandnooz Box je tu a opět obsahuje novinky z řad jídla i pití. Najdete v ní novou grepovou Mattoni, ale i klasickou hořčici tak, jak ji neznáte. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny výrobky vyzkoušeli a zhodnotili.
Jako každý měsíc i v září dorazil Brandnooz Box – krabice plná potravin a pití, které jsou většinou novinky na trhu a u nichž předem nevíte, jaké nakonec dostanete. Tentokrát je box celkem výrazně zaměřený na domácnost s dětmi. Obsahuje sladké pitíčko, ovocné pyré vhodné i pro batolata nebo novou tyčinku Nesquik.
Vše bylo jako vždy zabaleno do zelené krabice vystlané syntetickou slámou, aby se nic nerozbilo. To se sice nakonec nestalo, ale po vyzkoušení České pošty rozhodně doporučuju jakýkoliv jiný typ dopravy (zatím se mi osvědčily Geis Pointy) – protože hned dva výrobky byly poničené.
Mattoni Grapefruit (1,5 l, cena v obchodě 16,90,-)
Nová řada mattonek se opravdu povedla – obaly vypadají krásně a moderně a chuťově jejich vody nejsou tolik chemické. V boxu se představuje grapefruitová varianta, která není moc sladká, ale ani typicky grepově hořká. Ani bublinek nemá nějak přehnaně. Osobně nejsem fanda slazených vod s příchutí, ale nové Mattoni jsou fajn.
Vitana Čočková a Bramboračka (125 g a 86 g, cena v obchodě 2x 29,90,-)
Farmářské polévky od Vitany jsme už zkoušeli, když byly úplnými novinkami v obchodech. Tentokrát došlo na další dvě příchutě: bramboračku a čočkovou.
Složením jsou asi nejlepší, jaké polévky z pytlíku mohou být. Sušená zelenina, předvařené brambory, skutečné houby… Samozřejmě je lepší si polévku uvařit úplně sám doma, ale pokud člověk hledá rychlou alternativu, Farmářské polévky jsou ideální. Navíc mají z části průhledný obal, takže vidíte dovnitř.
Kand Hořčice (350 g, cena v obchodě 25,-)
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Klasická hořčice od Kandu není žádná novinka. Určitě ji znáte – stojí pár korun a bývá ve velkém plastovém balení. Od července se však prodává i v novém, skleněném provedení, takže se dá déle uchovávat v lednici, aniž by se zkazila. Do boxu byly náhodně přidány dvě varianty: plnotučná a kremžská. Chutí jsou stejné jako jejich plastoví sourozenci.
Monnami Ovocné pyré (2x 125 g, cena v obchodě 2x cca 35,-)
Jeden ze zástupců typických výrobků pro děti, u kterých ale nedělá problém ani dospělým je spořádat. Do boxů byly zařazeny dvě náhodné příchutě ovocných pyré v praktickém balení hezky do ruky. My našli hrušku a švestku s jablkem, oboje chutnalo výborně, čerstvě a skutečně ovocně. Ani složení není špatné, byť třeba čistě hrušková verze se mohla chlubit jen 100% hruškou, zato druhé jmenované pyré v sobě už mělo i rýžovou mouku.
Výrobek má jediné dva minusy. Zaprvé jsem na něj ještě nenarazila v obchodech (tudíž ochutnávka v boxu je skvělý nápad) a zadruhé se musí dávat pozor při otevírání, aby balení nebylo příliš zmáčknuté – jinak vám vychrstne na oblečení.
JOJO Koktejl bar a Kavárna (2x 80 g, cena v obchodě 2x 16,90,-)
Jak jsem doteď v podstatě jen chválila, tady beru zpátečku. Nové bonbony od JOJO jsou jedny z nejhorších, jaké jsem kdy jedla. Jde o brutálně sladkou pěnu, kdy si vezmete jeden bonbon a máte dost.
V boxu byly dva balíčky, Kavárna a Koktejl bar. První zmíněný obsahuje bonbony s příchutí kávy, perníku nebo třeba mandlí. Ano, chutná a voní to stejně divně, jako to zní. V druhém případě už aspoň ovocná chuť působí přirozeněji, ale cukru je v tom, že vás téměř rozbolí zuby (taky je na zadní straně obalu doporučeno si dát denně čtyři bonbony). Co ale aspoň oceňuji, je, že výrobek neobsahuje karmín a podobná éčka.
Orion Tyčinka (44 g, cena v obchodě 13,90,-)
Orion v srpnu představil nové malé čokoládové tyčinky se třemi různými příchutěmi: karamel s oříškem, kokos a pistácie. Já v krabici našla první jmenovanou a byla výborná. Přesně jako tabulková mléčná čokoláda od Orionu, akorát v praktické velikosti jako sladká odměna do práce.
Semtex Cactus (500 ml, cena v obchodě 32,90,-)
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Kaktusový Semtex je nejprodávanější variantou energetického nápoje od této značky, a i když není žádnou novinkou, do Brandnooz Boxu byl přibalen jako tip, který možná zatím jen obcházíte v obchodech – třeba jako já. Přitom není vůbec špatný, chuť je neotřelá, nepříliš sladká, byť mně osobně víc chutnalo granátové jablko. S funkčností je to horší, na mě ale energeťáky obecně moc nefungují.
Jupí Lucky Fruit (200 ml, cena v obchodě 9,90,-)
Jupí už nabízí taky malá pitíčka určená hlavně pro děti. Na výběr je hned ze tří příchutí, já v krabici našla jahodu s jablkem a kiwi. Po jahodě nápoj chutnal, po zbylých dvou ovocích minimálně. Jde o klasické sladké pití v menší krabičce s brčkem, žádný velký objev. Aspoň ale neobsahuje umělá sladidla ani barviva.
Nestlé Nesquik Delice (23 g, cena v obchodě 9,90,-)
Letos Nesquik vydal novou verzi své cereální tyčinky – tentokrát má o něco více bílé polevy, chutná ale celkem podobně. Byla by ale chyba brát tyčinku jako typickou dětskou svačinu, jak prezentuje firma v přiloženém dopise. Pro děti se rozhodně jako každodenní svačina výrobek nehodí.