Mluvilo se o tom hodně dopředu a zákaznice se už nemohly dočkat – co asi bude ten výrobek, který nikde jinde neseženete? My máme odpověď. Přečtěte si naši recenzi, kdy jsme všechny produkty vyzkoušeli a zhodnotili.
Nejprve je třeba zmínit masovou kritiku na oficiální facebookové stránce Ladyboxu. Tentokrát byly totiž personalizovány dva produkty, každý jiným způsobem. A stalo se, že několik zákaznic dostalo jiný typ, než jaký mají údajně vyplněný ve formuláři. My personalizaci vyplněnou nemáme, dorazily nám tedy nejuniverzálnější typy výrobků. Rádi bychom ale trochu uklidnili ty, kteří nejsou spokojeni – ne vždy to holt vyjde. V březnové krabičce je například krém na strie nebo na zlepšení tvaru prsou, ani jedno autorka recenze nevyužije.
Ale není přece potřeba kvůli tomu dělat konec světa. Ať už jde o krém na strie, který se dá použít i jako hydratační mléko, nebo výrazně rudý lak, který se možná zákaznici tolik nelíbí, ale hodí se na jakýkoliv ples, pořád se dá vše využít. Smysl beauty boxů je přece v tom, že máme něco vyzkoušet a také máme být překvapené. A bohužel ne každý měsíc je posvícení.
A teď už k samotné krabičce. Tentokrát byl přiložen osobní vzkaz od zákaznické podpory, kterou má tento český box na jedničku (nejlépe reaguje na Facebooku a odpovídá na e-maily). K tomu byl připojen leták s vyjmenovanými produkty a jednou opravou na zvláštním papíře, jelikož leták byl předtištěn dopředu. Ladybox se s tím ale dobře vypořádal.
Líbej mě! Ladybox balzám na rty s jahodovou příchutí (10 ml, plné balení, cena – zatím neznámá)
Hned na začátek jsme se rozhodli zhodnotit originální balzám na rty. Jde o výrobek, který byl vytvořen speciálně pro Ladybox a později bude i v e-shopu v omezeném množství. Nejprve je třeba pochválit ojedinělý nápad, jímž jde značka zase o kus dál.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Co se týče kvality, balzám je v plechové krabičce a dá se jednoduše nanášet. Jahodová vůně vůbec není chemická, připomíná spíše jahodovou dřeň, kterou jsme babičkám kradli z mrazáku. Také trochu barví, ale není to tolik vidět, spíše se po nanesení rty lesknou.
Konzistence je trochu máslová a na rtech moc dlouho nevydrží. Kvalitou byl lepší balzám z únorového balení od Lavery, ale ten zase tak nádherně nevoněl. Asi nemůžeme mít všechno.
Illamasqua Lak na nehty, odstín Throb (15 ml, plné balení, cena v obchodě 13,5 liber = cca 400 korun)
Značka, na kterou se zřejmě těšilo nejvíc zákaznic, byla právě Illamasqua. V Česku se bohužel nedá sehnat, a tak je skvělý nápad ji do boxu zařadit (i když to určitě nebylo jednoduché).
Zde se právě objevily problémy s personalizací. Jak píše LB na svých stránkách (zkráceno): „Lak na nehty Illamasqua jsme umisťovali ve čtyřech odstínech – Throb, Viridian, Swinger a Faithful. České, avšak nepřesné pojmenování, by bylo: červená, zelená, zlatá, hnědobronzová. Throb dostaly dámy s odpovědí, kde je přímo uvedeno červený, zbylé tři odstíny dostali ti, kteří zvolili odpověď barevný.“
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Určitě došlo v některých případech k omylu, který by se neměl stát. Ale jak jsme vypozorovali, někdo se také nepochopitelně diví, že když dá možnost barevný, může mu dorazit zelený lak. V každém případě jsou všechny odstíny nádherné a dají se využít (poslední dva spíše v létě).
Plusem značky je, že vydrží – i proto je dobrý nápad zařadit výrazné odstíny, a ne tělové. Když se tělový trochu sloupne, není to tolik vidět. Zato u rudé či zelené je potřeba koupit kvalitnější značku, jinak nás čeká odlakování po dni, dvou. Autorka recenze vyzkoušela červený odstín a po 24 hodinách (včetně usilovného datlování do klávesnice) musí říct, že se lak neoprýskal na jediném prstu.
Eveline Slim Extreme Zpevňující sérum na dekolt a poprsí (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 139,- za 200 ml)
Tento výrobek bohužel nemůžeme moc komplexně zhodnotit. Autorka článku má hrudník asi jako Keira Knightley, a tak nějaké zpevňování či zlepšování tvaru nepomůže. Obal krému také slibuje zvětšení velikosti, ale jsou tím opět myšlena spíše prsa od B výš, která akorát nemají ten správný tvar.
Pořád se ale dá krém využít. Kůže je po něm příjemně hladká (což i slibuje zadní obal) a především krásně voní. Jen nás trochu vyděsil přiložený leták – krém neovlivňuje mléčné žlázy, ale nedoporučuje se během kojení?
Palmer’s CBF Massage Cream for stretch marks (30 g, cestovní balení, cena v obchodě 225,- za 125 g)
Už předchozí výrobek byl užitečný jen pro někoho, v případě krému od Palmer’s proti striím je to stejné. Navíc jsou oba krémy využitelné spíše pro starší ročníky (což je docela změna oproti minulému boxu, kde byl jen krém na vrásky a jinak výrobky pro všechny věkové kategorie). U tohoto je v letáku výslovně zmíněno „během těhotenství“.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Ale opět – i tento krém se dá využít jinak, na což upozorňuje i leták Ladyboxu (chválíme jeho PR). Pořád jde o vysoce hydratační krém, kterého není nikdy dost. Po nanesení je pokožka druhý den hebká. Akorát vůně je nevýrazná a kakaové máslo moc nepřipomíná, zvlášť ve srovnání s únorovým masážním máslem.
Weleda Čisticí tonikum 2 v 1 (10 ml, vzorek, cena v obchodě 329,- za 100 ml)
Weleda je přírodní značka, která není zrovna levná, a tak se zařazení jejího vzorku hodí. Tonikum je nejprve v lahvičce agresivně cítit, ale po nanesení na tampon se vše spraví. Efekt je skvělý, vyčistilo i make-up a nezanechalo ulepenou pleť (i když se má podle obalu následně omýt). Akorát má lahvička vzorku nebezpečně velké hrdlo, a tak hrozí vylití příliš velkého množství.
Salcura Antiac Acne Clearing Spray (15 ml, vzorek, cena v obchodě 449,- za 100 ml)
Druhý a poslední personalizovaný produkt pochází od Salcury. Zde se Ladybox ptal prostřednictvím e-mailu, a tak mnohé rozčiluje, že nepostupoval podle univerzálních dotazníků na internetových stránkách (a z části mají i pravdu). Příště by možná bylo lepší orientovat se dle nich a problémy se stížnostmi by ani nemohly vzniknout.
Co se týče výrobku, my jsme vyzkoušeli sprej na akné (druhý výrobek byl pro suchou pleť, speciálně na problémy s exémy či lupénkou). Sice tekutina nijak vábně nevoní, ale funguje. Druhý den bylo zčervenání slabší.
Biopekárna Zemanka Bio Čoko-kokosky (30 g, vzorek, cena v obchodě 39,- za 100 g)
Nekosmetický bonus se tentokrát vyvedl. Sice se tyto sušenky dají koupit běžně v DM drogeriích, ale někoho může odrazovat, že jde o BIO produkty. Alespoň je takto z donucení vyzkouší a někteří možná přijdou o předsudky – jsou totiž vynikající.
Kdyby někoho sušenky opravdu okouzlily, v boxu byl přidán leták se slevou do e-shopu. Je to ale škoda, protože jak píšeme – sušenky se dají sehnat v drogérii, kde člověk neplatí poštovné. Také byl zařazen leták firem Eveline a Palmer’s.
A jak se líbil březnový Ladybox vám? Zaznamenaly jste nějaké problémy? Podělte se s námi v diskusi pod článkem.