Konec vysušujících rtěnek, které na sebe nanášíme snad z donucení! Ladybox tento měsíc přinesl výbornou britskou rtěnku, která hydratuje, má nádherné barvy a hlavně: voní. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny produkty vyzkoušeli a zhodnotili.
Po černých krabičkách se Ladybox rozhodl přejít na světle růžovou – když už vylezlo sluníčko a snad začíná nějaké to jaro. Asi jako vzpomínka na předchozí balení byly výrobky obklopeny černými papírovými harmonikami, které skvěle ladily s obaly výrobků.
Tentokrát bylo také velké množství variant, jaké mohly zákaznice obdržet. Sprchový gel byl zařazen v sedmi vůních, krém na obličej byl ve třech variantách a rtěnka personalizovaná do dvou odstínů. Zde si některé zákaznice trochu stěžovaly, že dostaly jasně růžovou, ačkoliv v dotazníku zaškrtly jen výraznou, ale ve výsledku to vůbec nevadí – oba odstíny jsou totiž nádherné.
MeMeMe Rtěnka, odstín Selene (plné balení, cena v obchodě 259,-)
Rtěnka pochází od známé luxusní značky MeMeMe z Velké Británie. My jsme v krabičce našli odstín Selene (v dotazníku mám zaškrtnuty spíše tělové odstíny), jiné zákaznice pak dostaly jasně růžovou, nápadnější Elektru.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Oba odstíny jsou na první pohled podezřelé, vypadají trochu pouťově. Po nanesení je ale už nebudete chtít dát z ruky. Oba odstíny se totiž přizpůsobí, na rtech jsou ve výsledku o něco světlejší. Nádherně voní (připomínají trochu kokos) a hodí se vyloženě na jaro, kterému vévodí podobně hravé odstíny.
Rtěnka navíc skvěle hydratuje a na dotyk je velice jemná (obsahuje bambucké máslo a vitamin E). S výdrží už to tak slavné není, ale už jen kvůli její vůni si ji budete chtít nanášet pořád a pořád dokola. MeMeMe má navíc nádherný styl produktů a krabiček – rtěnky jsou věnovány bohyním, protože bohyně je přece používají, ne?
Anatomicals Sprchový gel (300 ml, plné balení, cena v obchodě 119,-)
Sprchový gel od funky značky Anatomicals jsme našli hned v několika verzích. Podle toho, co se dá najít na exchange stránkách Ladyboxu, to bylo hned sedm různých vůní, které zákaznice náhodně našly: jasmínová, kávová, cypřišová, s mangem a papájou…
U nás to byla první zmíněná, která je ze všech vůní nejvíce květinová a holčičí, tedy ne příliš univerzální. U vůní je to ale jako u pizzy – každý má holt rád jinou, a tak se správně trefit je spíše o štěstí. Navíc ona jasmínová s růží je i pro ty, co květinám příliš neholdují, poměrně snesitelná a alespoň navozuje uklidňující atmosféru.
Sprchový gel příliš nepění, ale konzistence je příjemná a druhý den byla pokožka jemná, dokonce mírně voněla. Navíc toto balení najdete v krabičce s praktickou pumpičkou – a je plné, 300 ml, takže při zkoušení není potřeba škudlit.
Kiss My Face Whenever Šampón a Kondicionér (2×29 ml, cestovní balení, cena v obchodě 239,- za 325 ml)
Tentokrát se nám tvůrci Ladyboxu rozhodli do krabičky přidat i čistě přírodní veganskou kosmetiku – a dokonce jde o sadu šamponu a kondicionéru. Zrovna u těchto typů produktů je to výborná volba na ozkoušení, protože sehnat šampon bez parabenů je téměř nadlidský výkon.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Ovšem pozor. Při otevření a nanesení na vlasy výrobky od Kiss My Face nijak závratně nevoní, dokonce se dá říct, že i smrdí. Navíc šampon málo pění. Kondicionér je naopak velice jemný a může se ho použít méně, než jste zvyklé.
Ještě mokré vlasy působí trochu vysušeně (jako po použití agresivnějších šamponů právě s parabeny), ovšem po uschnutí se nádherně rozčesávají, jsou lesklé a celkově nadýchané. Je to zase jeden z těch případů, kdy kosmetika na první pohled nepůsobí nijak vábně, ale na ten druhý je to paráda – a vůně se dá kvůli tomuhle výsledku klidně snést. Šampon a kondicionér se dají používat každý den a jsou na všechny typy vlasů.
Eveline Slim Extreme 4D Diamond Sprchový peeling proti celulitidě (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 99,- za 250 ml)
Koho trápí celulitida, zřejmě se zaradoval nad dalším výrobkem od značky Eveline, který nám Ladybox představil. Tentokrát jde o sprchový peelingový gel, který svými mikrokrystaly odstraňuje odumřelé buňky a následně kofeinem stimuluje spalování tukové tkáně. V podstatě má kůži připravit na nanesení hloubkového krému proti celulitidě.
Nejprve pozor – gelem se má masírovat alespoň tři minuty, aby přinesl nějaký efekt. Také nestačí jedno umytí, a tak vám bohužel příliš neřekneme o výsledku. Ten se zatím nedostavil, ale po jednom mytí je to těžké hodnotit. Jinak je gel téměř bez vůně a je poměrně příjemný, nijak hrubý.
Swisso Logical Multiregenerační krém (5 ml, vzorek, cena v obchodě 960,- za 30 ml)
Po konkurenci sáhl také Ladybox po výrobcích od švýcarské značky Swisso Logical. Ty mají velký plus pro zařazení do balíčku – člověk si jen tak bez vyzkoušení krém za téměř tisíc korun nekoupí. V krabičce jsme mohli najít denní krém, noční anebo multiregenerační – my narazili na poslední zmíněný, který jsme zkoušeli už před dvěma měsíci.
Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz
Takže pro zopakování, Swisso Logical je značka, která svými produkty působí jako taková švýcarská Neutrogena. Krém obsahuje bambucké máslo a jojobové oleje a spíš než hydratuje, tak viditelně vyživuje a vyhlazuje různé ranky či oprýskanou kůži. Navíc je vzorek v pohodlné zmenšené tubičce a žádném pytlíčku. Oproti ale takové značce Kiss My Face nějaké ty parabeny obsahuje.
V krabičce pak byl jediný leták, a to ke Swisso Logical, která spadá pod firmu Zepter. Snad ke všem zbylým by byl leták zajímavější, ale ono těžko shánět nějaký z Británie.
A jak jste byly tento měsíc s Ladyboxem spokojeny vy? Podělte se o názory v diskusi.