RECENZE: Ladybox v červenci 2013 přinesl spojenou nadupanou krabičku
Pavlína Nouzová
30. 7. 2013
Konečně je tu dlouho očekávaná krabička – Just Married. Ladybox se totiž spojil se značkou SenzaBox a údajně měla vzniknout ještě lepší verze s propracovanějším obsahem. Přečtěte si naši recenzi, kdy jsme všechny produkty vyzkoušeli a zhodnotili.
Od značky Ladybox zůstal název a webové stránky, od SenzaBoxu pak logo a typ krabičky. Hlavní ale samozřejmě je, jestli toto spojení přineslo nějaké ovoce – jsou v první spojené verzi lepší značky? Originálnější obsah? Fungovala komunikace na jedničku? Bohužel nemůžeme za všechno pochválit, ale ve výsledku červencový Just Married beauty box překonal očekávání.
Mnoho zákaznic bylo nejprve skeptických. Opravdu se krabička zlepší, když spojením zmizí jedna konkurence a zbude už jen GreatBox? Moc tomu nepřidal ani fakt, že se o pár dní zpozdilo dodání krabiček. Když to vše ale pominete a zaměříte se jen na obsah, ten je výborný.
Krabička tentokrát dorazila bílá s růžovým logem a nápisem Just Married. Uvnitř byly výrobky vystlány růžovými harmoničkami z papíru (určitě lepší než černé z června, z těchhle se nezachytává bordel na obalech výrobků). Připojen byl i klasický úvodní dopis, který zůstal věrný tradici Ladyboxu (za to chválím, sice vždycky bojuju s růžovou pečetí, ale leták je mnohem přehlednější než u SB).
Yves Rocher Rtěnka Grand Rouge (3,7 g, plné balení, cena v obchodě 309,-)
Když jsem rozbalila jako první zmíněný dopis, hned jsem se začala těšit právě na rtěnku od Yves Rocher. Sice se tato značka začíná nebezpečně často objevovat v beauty boxech, ale oproti klasické drogérce mi to nevadí – pořád jde o velice kvalitní značku (minimálně co se týče šamponů, sprchových gelů a dekorativky).
Jenže je tu problém, který se netýká bohužel jen mě. Sice je výrobek personalizovaný, ale v mnoha případech se do vyplněných dotazníků snad někdo díval se zavřenýma očima. Zaškrtnutá kolonka u rtěnky přirozená tělová nebo růžová mi totiž nadělila sytě červenou barvu. A já vím, proč nemám zaškrtnutou i ji – protože mi prostě červená nesluší.
Problém je, že se to stalo i spoustě dalších zákaznic, což by chtělo do příště vychytat. Zvlášť, když je na rtěnce vidět, že by stačil jen jiný odstín, jinak je totiž perfektní. Dlouho vydrží, přibližně čtyři, pět hodin, během nichž jsem v tomhle parnu několikrát pila. Zároveň však nevysušuje a nevytvoří se vám po pár hodinách nehezké šupinky na rtech (jako tomu bylo třeba u MUFE). O elegantním zlatém obalu ani nemluvě.
Rituals Sprchová pěna Tai Chi (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 209,- za 200 ml)
To naopak sprchová pěna od značky Rituals se trefila výborně. Především jde o originální typ produktu. Sice se sprchová pěna v krabičkách krásy objevila již dříve, ale tentokrát jde opět o jinou vůni. Když ji nanesete do dlaní, ucítíte svěží zelený čaj, který by měl pokožku zklidnit. Vůně sama o sobě ale není nijak agresivní a po osprchování ji už ucítíte jen málo.
Co se týče jejích hlavních účinků, tedy jemně omýt a hydratovat, ty pěna splňuje perfektně. Kůže je po ní hebká, a přitom se jí nemusí použít nějak závratné množství. Navíc tím, že pění, je i taková hračička, takže spolu se svěží neutrální vůní je univerzálně použitelná napříč celou domácností.
Famous Sada na obočí (plné balení, cena v obchodě 6 liber = cca 180 Kč)
Sada na perfektní vytvarování obočí od značky Famous byla podle reakcí zákaznic na Facebooku zřejmě nejvítanějším produktem. Také mají několik důvodů proč.
Zaprvé jde opět o originální výrobek, na nějž jen tak nenarazíte. Zadruhé je kompaktní – v krabičce najdete stíny na dokreslení obočí, gel na finální úpravu, štěteček i pinzetu (a chválím za zrcátko). Je ovšem škoda, že se krabička lehce otevírá, ale za to Ladybox nemůže (dokonce ji zalepili izolepou), zde by měl zapřemýšlet výrobce. Nu a zatřetí jde o značku Famous, jež se v Česku prodává jen poskrovnu, a navíc se nedá nijak ozkoušet.
Menší zádrhel může být jen v případě, pokud stejně jako já o dokreslování obočí nestojíte. V takovém případě ale není od věci si podobnou sadu vyzkoušet. Nakonec se vám třeba zalíbí jednou měsíčně do společnosti (rozhodně si nehodlám modelovat obočí každý den) nebo využijete kvalitní hnědé stíny. Ty na obočí vydrží celý den až do odlíčení, na očních víčkách pak bez báze přibližně pět hodin.
L’Oréal Paris Fix na oči Super Liner Blackbuster (7 ml, plné balení, cena v obchodě 199,-)
Do krabiček krásy se většinou umisťují klasické tužky na oči (už jen proto, že je používá víc žen a jsou levnější). Ladybox ale tentokrát sáhl téměř po trháku. Fixa od L’Oréal Paris je výborná, jen s ní musí člověk umět zacházet, ale to se dá snadno naučit.
Linky tužkou mi často vydrží neporušené krátkou dobu a nevytvoříte z nich přesné tahy. Zato fixou se dají vyrobit i ty nejextravagantnější (i když v tomhle parnu to moc nedoporučuji). Výdrž fixy je výborná, na ruce se sice dá lehce smáznout, ale na víčkách vydržela celý den. Jediná vada je, že není po jedné vrstvě příliš výrazná – trochu prosvítá. A tak pokud chcete docílit opravdu černočerné linky, nechte zaschnout a naneste vrstvu číslo dvě.
i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 295,- za 250 ml)
Tato německá značka pro mě zatím byla velkou neznámou. Po vyzkoušení se ale nabízí srovnání s jinou BIO a veganskou značkou, od které jsme taky zkoušeli šampony, a to Kiss My Face.
Výsledným efektem na vlasech je na tom Kiss My Face o něco lepší. Po použití i+m Naturkosmetik se sice vlasy krásně rozčesávaly, ale nebyly nějak výrazně lesklejší nebo hebčí. Nabyly v obou případech na objemu a kupodivu se i trochu zvlnily. V obou případech také šampony kvůli svým vlastnostem málo pění, neobsahují silikony a ani sulfáty. V čem však tato značka jednoznačně vítězí, je vůně. Šampon voní po citronech, ale jako po těch opravdových, ne po žádné chemické náhražce. Cena už je ovšem výrazně vyšší…
Palmolive Sprchový gel Mediterranean Moments (250 ml, plné balení, cena v obchodě 69,-)
Objevila se vlna kritiky, že do beauty boxu byla opět jednou zařazena kosmetika z drogérie. V tomto případě ale nechápu důvod. Jistě, jde o levnější produkt, ale co by tam asi tak už mohli dát, když jinými zmíněnými výrobky několikrát překročili cenu krabičky? Navíc je řada Mediterranean Moments novinkou a novinky by se v beauty boxech měly přece zkoušet (ne jako například zavedený sprchový gel Enja od Dermacolu).
Navíc v tomto případě by byla škoda gel nezařadit. Svou exotičtější vůní vyloženě připomíná léto, konkrétně opalovací krémy (hlavně díky obsahu mandlového květu). Vůně je ale silnější než v případě Rituals, takže kdo se rád očichává po osprchování, může jásat. Jinak je gel poměrně kvalitní, příjemně zvláčňuje. Jeho škodou akorát je, že včetně něj jsou v červencové krabičce tři výrobky na koupání, a i když se snaží, pořád by člověk nejspíš oželel tento.
libebit Mýdlo (70 g, plné balení, cena v obchodě cca 45,-)
Tuhé mýdlo od české značky libebit je druhý, ale poslední moment, kdy si sama firma Ladybox zaslouží pokárat. Pokud vás tato značka zaujme a budete si chtít koupit další výrobky, přečtěte si raději jejich internetové stránky než průvodní dopis Ladyboxu. Zaprvé nejde o 100% přírodní kosmetiku, takové libebit vyrábí například krémy, ale ne tato mýdla. Zadruhé bylo do krabičky zařazeno plné 70g balení, ne cestovní. A poslední výtka směřuje k ceně – u této gramáže se pohybuje pod 50 korunami.
Do krabiček bylo náhodně rozmístěno pět typů těchto ručně vyráběných mýdel a my narazili na aloe vera s kardamomem. Obsahuje i maková zrníčka pro peeling a nádherně voní. Tento typ je určen na regeneraci (například po spálení na sluníčku) a hydrataci, narazit jste ale mohli i na eukalypt a další typy. Co se týče účinků, zatím se nic velkého nedostavilo, ovšem záda po hudebních festivalech mám tak oloupaná, že by je asi nezachránilo nic.
Macadamia Deep Repair Mask (15 ml, vzorek, cena v obchodě 549,- za 250 ml)
Jen málokdy se mi stane, že u beauty boxů vyloženě lituju, že některý produkt nebyl zařazen ve větší velikosti. V případě masky od značky Macadamia ale vlasy volají po nášupu. Nevím, kde v Ladyboxu sebrali cenu masky (prý 249 korun), levněji než za 549 korun jsme nenašli, a tak se vlasy jen tak nedočkají (leda že by LB nabídl slevu ve svém e-shopu).
Jinak kvalitou maska dostojí své ceně. Výsledek je vyloženě nádherný, jako od té nejlepší kadeřnice – vlasy jsou lesklé, hebké, snadno se rozčesávají, nikde neelektrizují a příjemně voní. Škoda, že vzorek je v krabičce pouze na jedno použití a že v tom teple jsem vlasy musela po dni zase umýt.
Jako dárek jste v Ladyboxu mohli najít balení dvou kukuřičných placek Cornies od Racia, které jsou obaleny v hořké belgické čokoládě. I když nejde o žádnou kosmetiku, je to příjemná tečka (i když použitá jako první).
Do krabičky byly zařazeny i tři letáky. Tedy, v jednom případě jde spíše o slevovou knížku do obchodu Yves Rocher, kterou ocení minimálně ti, které jejich kosmetika zaujala. Dále pak najdete leták k firmě libebit i s 15% slevou a informační leták od Racia, v němž si přehledně prohlédnete, co všechno tato firma vyrábí.
Co jste na červencové spojení Ladyboxu a SenzaBoxu říkali vy? Myslíte, že to dopadlo dobře? Podělte se o své názory v diskusi pod článkem.