Menu
WomanOnly
Krása

RECENZE: Ladybox v květnu 2014 zaujal čokoládou a univerzálním líčidlem

Pavlína Nouzová

Pavlína Nouzová

25. 5. 2014

Univerzální líčidlo, lehké třpytky a kosmetická novinka ze Španělska. To a další výrobky představil květnový Ladybox, který tentokrát přinesl i skvělý sladký bonus. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny výrobky vyzkoušeli a zhodnotili!

Květen je od slova kvést, a na to naráží i Ladybox, který byl tento měsíc připravován a laděn do růžové. Je to už potřetí za sebou, co má krabička pastelově růžovou barvu, ale proč ne – alespoň se dají spolu prakticky vystavit. Krabice byla vystlaná bílými papírovými harmoničkami a na vrchu byla kartička s texty k výrobkům a třešňovými květy.

První máj byl totiž tématem tohoto vydání – kdo si navíc objednal na 1. května, dostal jako bonus tužku na oči MeMeMe, se kterou je květnová krabička pěkně našlapaná. Bez ní je to takové průměrné, ovšem kdo sleduje nápovědy Ladyboxu, mohl celkem snadno dopředu zjistit, zda si má objednat, nebo tentokrát vynechat.

Alva Green Equinox (2,25 g, plné balení, cena v obchodě 139,-)

Univerzální minerální pigment je právě jedna z věcí, o kterých věděly zákaznice dopředu. Nejde o úplně klasický výrobek, který by každý už někdy zkoušel, a tak v tomto případě splňuje Ladybox svůj účel na jedničku. Odstíny byly personalizovány a alespoň v mém případě se výběr povedl – objevila jsem světlý nude odstín, zatímco další varianty byly například zelená, šedá nebo fialová.

Pigment s přírodním složením má univerzální použití, na které je ale lepší video návod (a proto jeden přikládám). Dost ovšem záleží, jakou barvu jste v boxu našly, taková zelená se bude těžko patlat na rty.

Nude odstín s lehkým shimmerem jsem vyzkoušela jednoduše na oči, kde vytvořil rozjasňující efekt a vydržel celkem dlouho – přibližně čtyři hodiny bez použití podkladové báze. Na rty se pak dá údajně použít při smíchání s leskem, já dala přednost balzámu a efekt byl skvělý. Pigmentu stačilo jen velice málo, snadno se s bezbarvým balzámem smíchal a vydržel dlouho (po vypaření balzámu zůstal odstín stále na rtech).

Ziaja přírodní oliva Micelární voda (200 ml, plné balení, cena v obchodě 90,-)

To micelárka od Ziaji je spíše opak – sehnat ji není velký problém a nejde ani o žádnou novinku. Její výhodou však je, že alespoň splňuje to, co se od ní očekává. Pleť příjemně odličuje, nepálí, je bez parfemace a po zaschnutí nelepí. Výhodou je, že neobsahuje parabeny. Jiné náhodné zákaznice pak místo micelárky našly modrý odličovač na oči.

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Zelená micelární voda se však dá na odlíčení očí taky použít, sice řasenka nejde dolů tak rychle jako třeba u odličovačů od Saloosu, ale ani na citlivých očích voda nepálila. Srovnat by se dala s vodami od Dermacolu, a to i cenově.

MeMeMe Skin Illuminator (12 ml, plné balení, cena v obchodě 269,-)

Značka MeMeMe byla podle reklam největším tahákem květnové krabičky. V žádném českém kamenném obchodě se totiž neprodává, a tak je vyzkoušení přes beauty box příjemnou šancí se se značkou seznámit, pokud jste už na ni nenarazily v podobě tužky nebo rtěnky.

Tentokrát byl do krabičky přibalen rozjasňovač, věc, kterou osobně moc nepoužívám, ale nějakému přesvědčivému objevu se nebráním. Ten od MeMeMe to ale zřejmě nebude. Výdrž má sice solidní, ovšem musí se ho nanést celkem dost, aby měl nějaký efekt a nebylo to jen nevýrazné lesknutí. Nanáší se štětečkem, který jsem naštěstí neměla oproti jiným zákaznicím ztvrdlý.

Na jednu stranu je škoda, že rozjasňovač, i když byly zařazovány jen dva odstíny, nebyl personalizovaný. Náhodně jste tak mohly najít zlatý nebo růžový podtón (já bohužel narazila na první jmenovaný). Na stranu druhou je ale tak nevýrazný, že v tom možná ani není rozdíl.

XHEKPON Crema (10 ml, cestovní balení, cena v obchodě 239,- za 40 ml)

Tato španělská značka je momentálně na českém trhu novinkou, a tak je rozhodně dobrý nápad ji přidat do beauty boxu. Zařazen byl hydratační a regenerační krém s extra množstvím kolagenu, ale bohužel také s nepříliš lákavým chemickým složením.

Na pleti se to však zatím neprojevilo. Krém kupodivu póry nezanesl, zato spáleninu od sluníčka na nose celkem vylepšil – nutno ale říct, že jsem večer nanesla tak silnou vrstvu, že přes den by se nosit nedala. Pro mastnou pleť na denní nošení v letních vedrech krém není, ale nemastní se až tolik, že by byl zcela nepoužitelný (prostě: na noc ideál).

Krém jinak jemně voní a je ho tak akorát malé množství, aby ho člověk mohl účinně vyzkoušet. Používat se má na obličej, krk a dekolt, ale udělal dobře i spáleninám na rukách. Roztírá se poměrně dobře, i když konzistence je trochu hutnější. Akorát pozor před prvním nanášením – tuba je natlakovaná, tak ať vám polovina krému neskončí v umyvadle.

Bel Premium Odličovací tampóny (30 kusů, plné balení, cena v obchodě 39,90,-)

Nevím, co se to s odličovacími tamponky od Belu stalo, ale zničehonic začaly být poměrně nekvalitní – a tak jsem přešla na Linteo. Verze s aloe vera a panthenolem by ale měla být k pleti šetrnější.

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Výhodou je, že oproti obyčejným vatovým tamponům od Belu jsou tyto opravdu jemnější a drží lépe pohromadě – nevylézají z nich vatová vlákna. Na druhou stranu si nejsem jistá, jestli chci takové věci nacházet v beauty boxech. Šlo ale jen o jakýsi vedlejší produkt, takže proč ne.

Passion Chocolate Matcha (30 g, plné balení, cena v obchodě 54,-)

Nekosmetickým bonusem byla tentokrát podezřele zelená čokoláda. Ale ta chuť! Kdo má rád zelený čaj, musel z ní být nadšený. Matcha je totiž v této čokoládě velice výrazná a troufám si říct, že i víc než v čokoládě od Mixitu. Takovéhle bonusy si rozhodně nechám líbit.

Lavera Pleťový krém (1 ml, vzorek, cena v obchodě 249,- za 30 ml)

Poslední věcí v krabičce byl pytlíkový vzorek krému od Lavery – někdo našel zelený denní hydratační krém, někdo oranžový na mastnou pleť, my fialový regenerační. Nejde o žádné terno, stejný vzoreček (akorát ve starším balení) jsme už v beauty boxu jednou našli. Příště by se možná hodilo zabrousit i mezi neznámé výrobky, když už jde o často zařazovanou značku.

Kromě výrobků byl do krabičky přidán i leták k firmě XHEKPON, který šikovně představuje její produkty. Dále kartička s 20% slevou na OrganicTime.cz, kde je poměrně velký výběr BIO kosmetiky (bohužel ale bez kamenné výdejny), a voucher na 200 korun do návrhářského e-shopu Molo7.cz – ten obzvlášť oceňuju, protože se dá použít při jakkoliv vysoké objednávce, takže je využitelný opravdu pro každého, nehledě na finance.

A co vy, jakou kombinaci odstínů jste našly v květnovém Ladyboxu? Trefili se vám do vkusu, nebo dáváte přednost jiným barvám? A chutnala vám čokoláda? Podělte se o svoje názory v diskusi pod článkem.

Ohodnoťte tento článek:
0
Diskutovat

Úplňky

Právě čtete

RECENZE: Ladybox v květnu 2014 zaujal čokoládou a univerzálním líčidlem